Louise, Mala

Louise

Dit is Louise.                                                                Dit is MALA

Louise werd samen met haar zus en broer  Lana en Leon gevonden in het vuilnis. Twee waren meer dood dan levend, maar met de beste zorg zijn ze er gelukkig weer bovenop gekomen.

MALA

Ramona heeft voor een paar dagen geleden (eind juli 2019) een hond ontdekt die vast zat aan een stukje ketting zonder eten en drinken. Ze heeft nog een paar dagen gewacht in de hoop dat de eigenaar zou opdagen maar dat was dus niet het geval. Aangezien de hond sterk vermagerd is heeft zij besloten de hond mee te nemen/stelen (in de goede zin van het woord)
Ze vertoonde in het begin agressief gedrag maar toen ze eenmaal in de gaten had dat Ramona het beste met haar voor had gaf ze zich aan haar over. Ramona heeft haar meegenomen naar dogsland en vanuit het vertrouwen gewonnen zodat ze nu dus een bezoekje kon brengen aan de dierenarts

Louise wordt gesponsord door Nanda Brethouwer.

Mala wordt gesponsord door Sylvia Holverda.

Wilt U .. graag sponsoren voor 10,- per maand dan kunt u ons een bericht sturen door te klikken op “laat een bericht achter” links naast de foto.