Dogs and cats are looking for a sponsor/ Honden en katten van Krasi zoeken een sponsor

alle honden zijn in sponsoring ! maar je kunt een hondje / kat ook dubbel gaan sponsoren 🙂

MEDEDELING….WILLEN JULLIE DIT LEZEN AUB
Honden en katten in dubbele sponsoring

Lieve mensen, we gaan de honden en katten die al gesponsord worden, voor een tweede ronde in sponsoring doen. Het blijkt in de praktijk vaak niet mogelijk om van alle honden en katten in de shelters foto’s en namen op Facebook te plaatsen. Dit kost Ramona en Krasi teveel tijd die ze dan niet aan de verzorging kunnen besteden. Daardoor hebben we niet alle honden en katten in sponsoring.

Ook komen we simpelweg geld tekort om voer te kopen én een buffer op te bouwen als stichting waarmee we kunnen bijspringen als dat nodig is, bijvoorbeeld voor medische kosten of projecten zoals hekwerk en onderkomens. Dit alles is natuurlijk wel noodzakelijk en daarom gaan we dus honden en katten die al gesponsord worden, voor een 2e sponsoring aanbieden.

Nog mooier is het natuurlijk als we sponsors kunnen vinden die ons willen helpen maar het niet nodig vinden om daar de naam van één of meer honden of katten aan te verbinden. Dit kan zelfs met belastingvoordeel aangezien we ANBI-gecertificeerd zijn. Wil je ‘jouw’ hond of kant zelf extra sponsoren dan kan dat natuurlijk ook, dan graag even een berichtje daarvoor.

Iedereen die al sponsort willen we enorm bedanken en hoe meer sponsors we erbij krijgen, hoe beter we het voor de honden en katten kunnen maken. We moeten nu al aan de slag voor de winter en dat klinkt misschien vreemd in deze warme zomer maar dat is dichterbij dan we denken en de winters bij Ramona en Krasi zijn net zo koud als deze zomer in Nederland heet is!

…… een 2e sponsor voor €5,00 per maand.

Helpt u mee? ? Dank je wel !

Stuur een mail naar info@stichtingpoot.nl o.v.v. naam welke hond(en) je wilt sponsoren of kijk op FB Helene Gouweloos (Stichting Poot helpt) en stuur een pb.

ZO GAUW WE WEER FOTO’S VAN DE OVERIGE HONDEN HEBBEN, DAN ZULLEN WE DEZE PLAATSEN EN SZM EEN SPONSOR VOOR ZOEKEN…