jaarlijkse oorkonde

*** “Stichting Poot helpt” 2 jarig bestaan 23-2-2018 ***

I.v.m. ons 2 jarig bestaan willen we graag een aantal mensen in het zonnetje zetten.

Ieder jaar met ons jubileum (rond de 23e febr) reiken we een oorkonde uit aan een aantal mensen die het afgelopen jaar veel voor ons of voor dieren in nood betekend hebben.

Wie krijgen dit jaar de oorkonde:
Dit jaar is onze keuze gevallen op de volgende personen en willen we de oorkonde uitreiken aan: Karina Trappschuh (team Brasov DE), Glen Smith (GB). Voor de prettige internationale samenwerking met actie ‘ Car for Ramona”. Ook houden we met hen contact om Ramona zo goed mogelijk te kunnen ondersteunen.

Ook reiken we dit jaar een persoonlijke oorkonde uit aan:
Eline Kerkhof: Stichting Poot gesponsord door Nijmeegse 4daagse te lopen. –Ashley Keuben: onze grafisch ontwerper (logo en montage fimpje “No more Puppys”
Jacintha Heppenhuis: Ook zij zet zich gigantisch in voor dieren in nood. Chapeau, Jacintha ! Je doet geweldig werk!

Met vriendelijke groet,
Bestuur Stichting Poot helpt,

23-2-2018

——————————————————————————–

***   YIPPIE: “Stichting Poot helpt” 1 jarig bestaan           23-2-2017             ***

I.v.m. ons 1 jarig bestaan willen we graag een aantal mensen in het zonnetje zetten..Ieder jaar met ons jubileum (rond de 23e febr) reiken we een oorkonde uit aan een aantal mensen die veel voor ons betekend hebben. Mensen die zoveel doen voor de zwerfdieren in binnen- en buitenland.

Onze dank gaat uit naar allen die onze stichting een warm hart toedragen en ons ter hulp zijn gekomen: Hulp in welke vorm dan ook: de fosters van de pups, de adoptanten van de pups en Norra, de sponsoren, hulp van Esmee Moeliker, Fransca Hooydonk, Nico Spaan, Stichting Brunofonds, Rita Mag, Sosdogs .naamloos 50

Inmiddels hebben we naast de FB “ likepagina Stichting Poot helpt “een nieuwe FBpagina Helene Gouweloos (Stichting Poot helpt) , de website www.stichtingpoot.nl helemaal up to date en gelukkig heel veel sponsoren waar we heel blij mee zijn, want zonder jullie hulp kan de Stichting niet bestaan en kunnen we Moldovan Ramona en Aya K Krasimirra niet ondersteunen.

Dit jaar willen we de oorkonde uitreiken aan: Esmee, Nico, Fransca, Stichting Brunofonds, Rita Mag, Sosdogs..

Dank je wel voor jullie steun .

Met vriendelijke groet,

Bestuur Stichting Poot helpt,