Sint/Kerstactie nov. 2016- december 2016

UPDATE HEKWERK KRASI: NOV 2017

November 2017: Krasi heeft weer een deel omheind en afdakken geplaatst (blauwe lijn).  In sept 2017 was dit nog niet gerealiseerd. met hulp van een vriendelijk, plaatselijke vriend kon ze dit voor elkaar krijgen. dank je wel voor diegene die gedoneerd heeft voor t hekwerk. Nog steeds is alles niet klaar, Hieronder zie je wat Krasi inmiddels gedaan heeft en wat nog moet gebeuren(geel). We blijven met haar in gesprek hoe dit te kunnen realiseren. Nu de winter invalt, zal t wel lastig worden hieraan verder te werken. Maar ook dat komt zeker in toekomst goed.

groen: afdakken nog maken !

red = is what I did as an extra yard during the past summer                                                                                         yellow = is the need yard of 240 meters which is fatal if it is not made strong and high before snowing this winter, as the rest are not stable for the heavy snow and all the dogs will be in the woods                                blue = is sheds which we did with a worker who has been here since September                                                 green = sheds which are necessary to be made

——————————————————————————-

SINTERKERST ACTIE DECEMBER 2016              GELDINZAMELINGSACTIE VOOR KRASI EN RAMONA

fb_img_1479314750876

SONY DSC

Om de viervoeters van aya Krasimirra en Moldovan ramona te steunen starten we een SinterKerstactie.

Een actie, zodat hun honden en katten gegarandeerd worden van VOER en MEDISCHE ZORG. Zodat ze gegarandeerd worden van schone kennels en een oogje in het zeil. Ook heeft aya krasimirra financiële steun nodig om een hek te realiseren, om de veiligheid van haar honden en katten te waarborgen.
Stichting Poot Helpt wil hen beiden graag het warme gevoel van SinterKerst geven. Het gevoel dat ze er toe doen. Eigenlijk is het heel simpel: Stichting Poot Helpt wil de dieren in die twee shelters niet in de kou laten staan.

Ieder bedrag is welkom! Vele kleine bedragen maken één groot bedrag.
Laten we samen Sinterklaas zijn. Doneer een bedrag naar keuze op INGbank Rekeningnummer NL34 INGB0007262089 (IBAN t.n.v. Stichting Poot Zelhem o.v.v. Samen SinterKerst) Voor elke gedane donatie leggen we een cadeautje bij de kerstboom voorzien van uw naam. Daarvan maken we een foto en plaatsen dit op Fb pagina Stichting Poot Helpt. Als u uw naam niet vermeld wilt hebben stuur dan even een pb via deze FBpagina, dan plaatsen wij enkel een cadeautje zonder naam erop bij de goede Sint.
U helpt toch ook mee?
-Deze actie loopt tot en met 21 december 2016-

*** SinterKerstactie ****

kerst-fb

+   €65,00    = totale opbrengst van maar liefst  € 1174,00

Beste Poot vrienden,
Een bedrag van € 615,00 zal blijven staan, dit i.v.m. o.a. een donatie van een anonieme donateur, die dit wil schenken aan Aya K KrasiMirra voor een geheel nieuw te plaatsen hekwerk.
Wij willen in het begin van het jaar 2017 een actie voor het hekwerk voor Aya K Krasimirra gaan opstarten, die met 130 honden en een groot aantal katten op een stukje grond zit wat nodig afgezet moet worden om de veiligheid te kunnen waarborgen.
Wij zullen in het begin van het jaar een groots project gaan starten om een hekwerk te kunnen realiseren voor Aya K Krasimirra en hebben jullie hulp hier hard bij nodig.

Alle donateurs hartelijk dank !!!

Bent u in de gelegenheid om een kleinigheid te kunnen missen: U kunt altijd doneren en iedere gift is welkom. Wilt u dat uw geld besteed wordt aan het hekwerk, dan graag ovv hekwerk AYA.

IBAN NL 34 INGB 0007 2620 89

We zullen nu (dec. 16) voor de twee shelters een bedrag van € 279,50 gaan overmaken ( te noemen Moldovan Ramona en Aya K KrasiMirra ), zodat de hondjes en katten zich lekker warm kunnen eten.

********

OOK WIJ GEVEN EEN CADEAUTJE WEG VOOR LIKERS, DELERS VAN ONZE

FBPAGINA Stichting Poot Helpt

sintkerstkado-poot

***win actie***?? Stichting Poot Helpt

“Welkom december”?
In deze feestmaand willen wij ook graag een cadeautje weggeven.we verloten een honden/kattenpakketje!

Meedoen is simpel:
-like fbpagina: Stichting Poot Helpt

-deel onze fb pagina
-plaats een reactie op onze fb op deze post

Voor meer informatie over onze stichting: ook op FBpagina Stichting Poot Helpt

Deze winactie loopt t/m zondag 11 december.
Maandag 12 december hebben wij de gelukkige winnaar op onze fbpagina bekend gemaakt.

de winnaar is: Kitty den Bieman !!! gefeliciteerd !!

het pakketje komt jou kant op !!!