Galya, Prelest, Cappuccino,Stylian

Galya

Galya                                                Prelest                             Cappuccino

Stylian: levend op straat               Stylian: gered door Krasi

Stylian: na de operatie en nu op 3 pootjes

Stylian: Op 14.01.2023 kreeg Krasi  een melding van een gewonde hond in de stad. Elena, die een gebroken poot heeft en  pijn heeft. Op 24.01 , laden ze Stylian in en gingen we naar de kliniek. Stylian afgezet bij de kliniek om zijn controle en injecties te laten doen. Tekentest negatief bloed, alles is goed, maar slechter been is kankerachtig en er is amputatie nodig. Stilian heeft nu dus drie poten en zal Crystal gezelschap houden die ook driepotig is door een schot in het been een jaar geleden.

Galya is 3 jaar. Galya mankeert iets aan haar oog, maar wat ze daar precies aan mankeert is vooralsnog onbekend.

Prelest: Deze lieverd werd eind juli 2020  geleden door Krasimira langs de kant van de weg richting Mindya gevonden. Gedumpt om alleen te sterven. Ze is ermee naar de dierenarts gegaan om haar na te laten kijken.

Galya wordt dubbel gesponsord door Ineke Groenenberg. Prelest wordt gesponsord door Vera Lowie en Sylvia Holverda. Cappuccino wordt gesponsord door Nadine Laureys. Stylian wordt gesponsord door Marina Antonus

Wilt U graag sponsoren voor 10,- per maand dan kunt u ons een bericht sturen door te klikken op “laat een bericht achter” links naast de foto.