valentijn loterij 14 februari 2017

*** Valentijn loterij ***

valentijnsdag

Trekking: zondag 12 februari 2017.

Trekkingsuitslag : openbaar gemaakt op FB/ website dinsdag 14 februari 2017

Op 14 februari is het natuurlijk weer Valentijnsdag.

-Wil jij op die dag kans maken op een VVV-bon van € 20,00 ?

-Jou Valentijn deze dag verrassen?

-Stuur een pb ( meedoen kan t/m zondag 12 febr. 18.00 uur ) op onze Facebook pagina :

Helene Gouweloos (Stichting Poot helpt)

met vermelding van jouw naam en het aantal loten waarmee je speelt

1 lot= € 2,50

2 loten= € 5,00

3 loten= € 6,50                                           (hoe meer loten je koopt, hoe meer kans om te winnen!)

4 loten= € 8,50

5 loten= € 10,00

Maak dan het totaalbedrag waarmee je speelt over op rekeningnummer NL34 INGB0007 2620 89

t.n.v. Stichting Poot helpt o.v.v. Valentijn én jou naam (en evt.adres)

Uit de namen wordt zondag 12 februari een winnaar getrokken, maandag gaat de vvv-bon per post naar de winnaar, zodat de vvv- bon de 14e februari bij de winnaar afgeleverd zal worden)

Veel succes en doe mee!!

(Uiteraard komt de opbrengt van deze loterij alleen maar ten goede van de honden/katten die onze financiële steun hard nodig hebben en zal daarvoor ingezet worden)

DIEGO HEEFT HEEL GOED ZIJN BEST GEDAAN OM EEN LOOTJE TE TREKKEN (zie filmpje op fbsite) EN DE WINNAAR IS: KIMBERLEY SLUIK.. gefeliciteerd !!!!