Sponsor worden

Sponsoring

Bij Stichting Poot kunt u ervoor kiezen om een hond of kat op afstand te sponsoren die in slechte omstandigheden leeft. Door de financiële bijdragen die wij krijgen, steunt u de honden van de desbetreffende shelter waar de honden en katten leven. U kunt daaronder verstaan dat de kosten voor voer, dierenarts kosten en sterilisaties. Ook komt het voor dat de leef omgeving van sommige shelters in zeer slechte staat verkeren. Waardoor wij ons genoodzaakt voelen om met resterend geld, hierin ook een bijdrage leveren.

🐾MEDEDELING….WILLEN JULLIE DIT LEZEN AUB🐾
🐶🐱Honden en katten in dubbele sponsoring🐱🐶

Lieve mensen, we gaan de honden en katten die al gesponsord worden, voor een tweede ronde in sponsoring doen. Het blijkt in de praktijk vaak niet mogelijk om van alle honden en katten in de shelters foto’s en namen op Facebook te plaatsen. Dit kost Ramona en Krasi teveel tijd die ze dan niet aan de verzorging kunnen besteden. Daardoor hebben we niet alle honden en katten in sponsoring.

Ook komen we simpelweg geld tekort om voer te kopen én een buffer op te bouwen als stichting waarmee we kunnen bijspringen als dat nodig is, bijvoorbeeld voor medische kosten of projecten zoals hekwerk en onderkomens. Dit alles is natuurlijk wel noodzakelijk en daarom gaan we dus honden en katten die al gesponsord worden, voor een 2e sponsoring aanbieden.

Nog mooier is het natuurlijk als we sponsors kunnen vinden die ons willen helpen maar het niet nodig vinden om daar de naam van één of meer honden of katten aan te verbinden. Dit kan zelfs met belastingvoordeel aangezien we ANBI-gecertificeerd zijn. Wil je ‘jouw’ hond of kat zelf extra sponsoren dan kan dat natuurlijk ook, dan graag even een berichtje daarvoor.

Iedereen die al sponsort willen we enorm bedanken en hoe meer sponsors we erbij krijgen, hoe beter we het voor de honden en katten kunnen maken. We moeten nu al aan de slag voor de winter en dat klinkt misschien vreemd in deze warme zomer maar dat is dichterbij dan we denken en de winters bij Ramona en Krasi zijn net zo koud als deze zomer in Nederland heet is!