Krasi Mirra

12688305_526769934166480_1815319003831873252_n 10487186_297232940453515_8991482080699405993_n

Het leventje van Krasi Mirra verloopt alles behalve op rolletjes! Krasi Mirra woont in het gebergte van Elena in Bulgarije. Hier zorgt zij iedere dag voor ong. 300 honden en 20 katten. Krasi Mirra haar voorzieningen zijn heel slecht! Iedere dag moet zij met haar auto naar een plek waar water uit een berg komt en daar vult ze de jerrycans met water. 12650945_951145794979626_552621570049273685_nOp regenachtige dagen hoop ze dat ze genoeg water kan opvangen door de grote vaten die ze op haar terrein heeft staan, in de hoop een dagje over te kunnen slaan om water te moeten halen uit de berg.

12185312_489345174575623_4829818167334441086_o

In 2015 is Krasi Mirra hier komen wonen met haar honden, omdat zij haar andere woning noodgedwongen moest verruilen voor een andere woning. In het dorp waar Krasi Mirra woonde kreeg ze wekelijks dreigementen dat ze haar, of haar dieren iets aan zouden doen omdat Krasi haar honden de schuld kregen dat de huizen niet verkocht werden in het dorp vanwegen het geblaf van haar honden. Helaas werden de dreigementen werkelijkheid bij een van haar honden Miley. Om te laten weten dat het menens is, werd Miley vergiftigd.12274374_499515863558554_3181076490551279569_n

Door alle slechte voorzieningen, geen water, geen stroom, geen verwarming of kachel, is het een dagelijkse strijd om alles in orde te maken, zodat de dieren in goede omstandigheden kunnen leven.
Ook door deze zware omstandigheden is het contact met Krasi Mirra wat moeilijker, Krasi heeft weinig tijd en heeft de mogelijkheden niet altijd om via internet goed te communiceren waardoor wij niet alle informatie over de dieren op onze website kunnen delen.

Bent u ook begaan met de situatie waarin Krasi Mirra zich met haar honden in bevindt en wilt u een bijdrage leveren aan een betere, veiliger en gezondere toekomst en wilt u ons hierin bijstaan? Neem dan eens een kijkje op onze website, of Facebook. Voor 10 euro per maand kunt u één van haar honden sponsoren. Klik dan op de link “Adopteer op afstand” en gaat u naar “Honden van Krasi”. Ook kunt u ervoor kiezen om een kat van Krasi sponsoren. Klikt u dan op de link “Katten van Krasi” Wilt u liever een eenmalige donatie doen dan kunt u dat doen via ons rekeningnummer: NL34 INGB 0007 2620 89 Stichting Poot ovv. Donatie voor Krasi.