Hekwerk Krasi actie start november 2019

*** Help Krasi haar honden veilig te houden ! ***

Lieve mensen, zoals jullie op de foto’s kunnen zien is het hekwerk bij Krasi slecht tot zeer slecht en breken honden geregeld uit met tot gevolg dat honden worden doodgeschoten door de jagers.
Afgelopen september hebben we haar terrein in kaart gebracht en we willen dan ook binnen haar hekwerk afscheidingen maken zodat de honden in kleinere groepen kunnen leven, maar NU is het hekwerk buitenom van meer belang.

Helpt U mee dit te realiseren om de veiligheid van de honden te waarborgen?.

Dit zal een groot project gaan worden aangezien er veel geld voor nodig is om al het hekwerk te kunnen vernieuwen. Dit project zal een lange tijd in beslag nemen i.v.m. de enorme kosten die het geheel met zich meebrengt. Geschatte kosten voor alles: palen, gaas, cement, bevestigingsmateriaal, werkloon e.d. komen we uit rond de 9000 euro.

Aangezien het een gigantisch bedrag is, zullen we dan ook tussentijds een bepaald geldbedrag wat is gestort aan donaties overmaken naar Krasi zodat ze een begin kan maken en door kan gaan met het afzetten/plaatsen van een nieuw hekwerk.(Uiteraard zullen we jullie daarvan op de hoogte houden)

Helpt u mee ?
1 paal: = 10,00 euro
1 rol gaas = 15,00 euro
Donaties kunnen gestort worden op rekeningnummer:
NL34 INGB 0007 2620 89
tnv. Stichting Poot ovv. hekwerk Krasi

UPDATE NOVEMBER 2019:     1000 euro is er aan donaties binnen en dat geld is overgemaakt naar Krasi zodat ze alvast wat materiaal kan kopen. Hopelijk blijft het weer nog zodanig dat ze een begin kan maken met herstellen van de hekwerken. Dank aan alle donateurs maar we zijn er nog”(lang) niet. We gaan door met deze actie !!