Vriend van Poot

Vrienden van Stichting Poot

Stichting Poot ondersteunt de shelters van Ramona Moldovan in Roemenië en Krasimirra in Bulgarije. Een donatie aan Stichting Poot komt voor 100% ten goede aan deze goede doelen.

Help de honden en katten van Ramona en Krasimirra

Je kunt al helpen door een hond te sponsoren voor € 5,- per maand of een kat voor € 2,50 per maand, maar wist je dat je ook vriend van onze stichting kunt worden? Als vriend van onze stichting geef je een bijdrage van minimaal € 5,- per maand of € 60,- per jaar maar meer is uiteraard van harte welkom.

Waarom Vrienden van Stichting Poot?

Met behulp van de donaties van de Vrienden van Stichting Poot, worden onze inkomsten structureler en stabieler. Hierdoor kunnen we de shelters die we ondersteunen op een meer structurele basis sponsoren en wordt het eenvoudiger om bij te springen in geval van grotere, noodzakelijk uitgaven, zoals onverwachte medische kosten, extra voer en stro in de winter, etc.

Word jij Vriend van Stichting Poot?

Wil je ons helpen als Vriend van Stichting Poot, neem dan contact met ons op. Ben je minimaal een jaar Vriend van Stichting Poot, dan bedanken wij jou graag met een aardigheidje: een sieraad dat jouw verbondenheid met Stichting Poot en de shelters van Ramona en Krasimirra onderstreept.

Help jij mee?

Stichting Poot is ANBI gecertificeerd, dus uw giften zijn fiscaal aftrekbaar. Zie voor de voorwaarden hiervan de site van de Belastingdienst.

Lijst van Vrienden van Stichting Poot:

1. Ineke Groenenberg                  (18 -4 -2019)
  2. Nathalie Geets                           (19 -4- 2019 tot 1-10–2021)
  3. Njenny van Tongelen               (21 -4- 2019)
  4. Patricia Reumer Vdberg          (  7 -6-2019)