Foto’s honden in sponsoring van Krasi 2

Pictures of sponsored dogs of Krasi/ Foto’s van de gesponsorde honden van Krasi Mirra

MEDEDELING….WILLEN JULLIE DIT LEZEN AUB
Honden en katten in dubbele sponsoring

Lieve mensen, Onderstaande honden die al gesponsord worden, worden voor een tweede ronde in sponsoring gedaan. Het blijkt in de praktijk vaak niet mogelijk om van alle honden en katten in de shelters foto’s en namen op Facebook te plaatsen. Dit kost Ramona en Krasi teveel tijd die ze dan niet aan de verzorging kunnen besteden. Daardoor hebben we niet alle honden en katten in sponsoring….

Ook komen we simpelweg geld tekort om voer te kopen én een buffer op te bouwen als stichting waarmee we kunnen bijspringen als dat nodig is, bijvoorbeeld voor medische kosten of projecten zoals hekwerk en onderkomens. Dit alles is natuurlijk wel noodzakelijk en daarom gaan we dus honden en katten die al gesponsord worden, voor een 2e sponsoring aanbieden.

Nog mooier is het natuurlijk als we sponsors kunnen vinden die ons willen helpen maar het niet nodig vinden om daar de naam van één of meer honden of katten aan te verbinden. Dit kan zelfs met belastingvoordeel aangezien we ANBI-gecertificeerd zijn. Wil je ‘jouw’ hond of kant zelf extra sponsoren dan kan dat natuurlijk ook, dan graag even een berichtje daarvoor.

Iedereen die al sponsort willen we enorm bedanken en hoe meer sponsors we erbij krijgen, hoe beter we het voor de honden en katten kunnen maken. We moeten nu al aan de slag voor de winter en dat klinkt misschien vreemd in deze warme zomer maar dat is dichterbij dan we denken en de winters bij Ramona en Krasi zijn net zo koud als deze zomer in Nederland heet is!

Onderstaande FOTO’S VAN HONDEN DIE EEN SPONSOR ZOEKEN ♥

{Is een hond gesponsord dan is dat bij de desbetreffende hond genoteerd}

maar dit is nog maar een greep want er zijn meer hondjes die een sponsor zoeken. U kunt ook nog kijken bij tabblad “foto’s honden in sponsoring van Krasi 1” want daar staan een aantal honden op die hun sponsor kwijt geraakt zijn en opnieuw een sponsor zoeken.. ♥

Voor 10,– sponsort u al een hondje♥

Stuur een mail naar info@stichtingpoot.nl o.v.v. naam welke hond(en) je wilt sponsoren of kijk op FB Stichting Poot Helpt (Helene Gouweloos) en stuur een pb. We nemen dan zsm contact met u op. ♥

SPROT                             MAMA LILLY                            GRATIE

Gratie wordt gesponsord door Jessica Bulsink en Ralf Schmal

Wilt U SPROT, MAMA LILLY,  ook voorzien van een dagelijks portie eten? Wordt sponsor en voor 10 euro per maand helpt u al mee.

———————————————————————————————–

GLAVCHO                                    BILIAN                              PINCHA UINCHA

Wilt U GLAVCHO    BILIAN   PINCHA UINCHA ook voorzien van een dagelijks portie eten? Wordt sponsor en voor 10 euro per maand helpt u al mee.

—————————————————————————————————————

KRISSI                                      RAICHETO                           PASTIORINA

Wilt U KRISSI, RAICHETO,PASTIORINA ook voorzien van een dagelijks portie eten? Wordt sponsor en voor 10 euro per maand helpt u al mee.

——————————————————————————————————

TYSON                                      VILIAN                                       VERRA

Wilt U TYSON,  VILIAN, VERRA ook voorzien van een dagelijks portie eten? Wordt sponsor en voor 10 euro per maand helpt u al mee.

——————————————————————————————————————

SLOWITSKO                          SVIDNA                               Kleaner

Svidna wordt gesponsord door Gemma Vd Vos.

Wilt U SLOWITSKO, KLEANER ook voorzien van een dagelijks portie eten? Wordt sponsor en voor 10 euro per maand helpt u al mee.

———————————————————————————————————-

MARCIPAN                REXA REXONA         GINA 1

Wilt U MARCIPAN,REXA REXONA , GINA 1 ook voorzien van een dagelijks portie eten? Wordt sponsor en voor 10 euro per maand helpt u al mee.

—————————————————————————————————

LUNICHKI                                          METANKA                           RIDIAN

Wilt U Lunichki,Metanka,Ridian ook voorzien van een dagelijks portie eten? Wordt sponsor en voor 10 euro per maand helpt u al mee.

Stuur een email naar info@stichtingpoot.nl en we zullen u zsm beantwoorden.

——————————————————————————————————–                            STOKINGER                  BROMBOLINA               KATHARINA

Katharina wordt gesponsord door Janny Ruyter

Wilt U Stokinger,Brombolina ook voorzien van een dagelijks portie eten? Wordt sponsor en voor 10 euro per maand helpt u al mee.

————————————————————————————————–

MOKI                                            LEBRINA                                  HYSCHO

Wilt U Moki,Lebrina,Hyscho ook voorzien van een dagelijks portie eten? Wordt sponsor en voor 10 euro per maand helpt u al mee.

Stuur een email naar info@stichtingpoot.nl en we zullen  u zsm beantwoorden.

————————————————————————————

BOXER                                MAXO                              SNEZJKO

SNEZJKO wordt gesponsord door Marina Antonus

Wilt U BOXER, MAXO ook voorzien van een dagelijks portie eten? Wordt sponsor en voor 10 euro per maand helpt u al mee.

———————————————————————————————-

GRANDPA BOY                        RABI

JESSE

Jesse: gered oktober 2023 gedoemd om te sterven, ooit wreed geslagen, achtervolgd door slechte mensen. Met gezamenlijke inzet, gered en sinds begin vorige maand ( okt. 2023) en nu oneindig gelukkig in het “sprookjesbos” van Krasi.

Wilt U Grandpa Boy, Rabi, Jesse ook voorzien van een dagelijks portie eten? Wordt sponsor en voor 10 euro per maand helpt u al mee.

—————————————————————————————————–

DE MEESTE VAN BOVENSTAANDE HONDJES ZOEKEN NOG EEN SPONSOR.. DOET U MEE?

♥HELP ONS OM KRASI TE KUNNEN HELPEN ! ♥

WAT KUNT U DOEN:

-STUUR EEN MAIL NAAR: INFO@STICHTINGPOOT.NL

-OF KIJK OP ONZE FACEBOOK SITE:    STICHTING POOT HELPT (helene Gouweloos) EN STUUR EEN P.B., DAN NEMEN WE ZSM CONTACT MET U OP !