Filmverslag: weekje Bulgarije “No more puppies” Aya K Krasimirra september 2017

**Update sterilisatieproject “No More Puppies” van Aya K KrasiMirra**

Begin september zijn we van Helene Gouweloos (Stichting Poot helpt) naar Aya K Krasimirra geweest en zijn begonnen met het steriliseren van haar hondjes. Dank aan Vanya, de dierenarts van Krasi.

Om u een impressie te geven van deze week, verwijzen we u naar bijgevoegd filmpje.

Naast het steriliseren, zijn we ook bezig geweest met een offerte voor het plaatsen van een deel van een omheining van haar property. Dit is hard nodig om zoveel mogelijk de veiligheid van haar honden te kunnen waarborgen. Via email contact krijgen we van Plamena Panova en Пламен Станев te horen wat de kosten zoal zijn én uiteraard wat zouden wij als stichting zijnde hierin kunnen betekenen. We bedanken dan ook Plamena Panova en Пламен Станев voor al hun hulp. Echt geweldig.

De montage van het filmpje is verzorgt door Ashley Keuben en ook haar willen we bedanken voor haar inzet.

We wensen u veel plezier met het kijken naar de film.

Mocht u honden in sponsoring willen nemen, dat kan natuurlijk altijd. Voor 5 euro per maand/per hond sponsort u een hondje.

Alle hulp is welkom.

De honden welke in het filmpje voorbij komen en die een sponsor zoeken zijn: Darra, Freya, Olive, Hanna Montana, Sahara, Marissa, Katharina, Nousha, Etusa.

We hebben nog meer foto’s van honden die een sponsor zoeken, die worden zsm geplaatst.