sponsor een kat van Aya K Krasimirra

Kitty wordt gesponsord door Dini Hietbrink

Armani zoekt nog een sponsor.

Dee en Jay (DJ) worden gesponsord door Janny Ruijter

valentin Valzzo chrystal - Krissy

Valentin Valzzo zoekt een sponsor. Christal Krissy wordt gesponsord door Ineke Groenenberg. Jana D Ark zoekt een sponsor

Gizmo  pebbles

Gizmo wordt gesponsord door Dorieke Bosman. Pebbles wordt gesponsord door Janny Ruijter.

lilo        stitch

Lilo en Stitch zoeken een sponsor Boyko wordt gesponsord door Ilona Hooft Graafland.

Yellowish, Kitty en Bishkota worden gesponsord door Patricia Reumer Vdberg

zorro

Zorro wordt gesponsord door Trees Rosenbrand, Kazanova en Maria worden gesponsord door Janny Ruijter

cartouche, zusje van Sadie

Cartouche en Sadie worden gesponsord door Marie Veerman.

bobco

Bobko zoekt een sponsor.Victor en Rolf worden gesponsord door Olga Kousbroek.

Sladutco wordt gesponsord door Sandra Versteeg. Gioia (juweeltje) wordt gesponsord door Ineke te Wierik.

Bélize wordt gesponsord door Nicole Welling. Byoux wordt gesponsord door Ineke te Wierik.

Zanaya  zoket een sponsor    Singha zoekt en sponsor

2 poezen lola en tigro

Lola en Tigro worden gesponsord door Marina Dhont.

diba en happyriver-hannie-vermeer  izzy-hannie-vermeer

Diba en Happy                                               Izzy                                               River

Diba en Happy worden gesponsord door Jacintha Heppenhuis. Izzy en River worden gesponsord door Hannie Vermeer. Kwikley wordt dubbel gesponsord door Jessica B. en Ralf S.

Bijna iedere kat heeft nu een sponsor, maar wist u dat een katje ook dubbel te sponsoren is?

Helpt u mee?

email: info@stichtingpoot.nl of ga naar Facebook  Stichting Poot helpt (helene gouweloos) en stuur een pb berichtje..

——————————————————————-